söndag 29 november 2015

Huj så det regnar!

Jag steg upp klockan åtta. Då hade jag redan varit i duschen.  Jag koka kaffe. Och ägg. Och bröd. Och pålägg...  Pikkuhiljaa kom Monsieur ner. Jag skrev dagbok och läste husis.

Nu hade dom fått sina djur. Alltså Caros barn. Aron sa "en muus", men Panda tyckte att hennes var stickig    :  )

Jag gick sen till verkstaden. Jobba nu där ganska länge. Måst antagligen köpa en lite större sten till  Emmas smycke.

Jag kom hem 18-tiden och koka pasta med rökt lax och citronpesto och oststrimlor och sallad. Jag läste Husis från fredagen medan vi åt. Eller var det torsdagen. 

Sen såg vi på Solsidan och sen på en sjukt bra film som hette Taking Off. Milos Formans första amerikanska film.

I morgon skall jag till Helenahemmet och hjälpa en man att få bort lite saker från Margaretas rum. På onsdagen har vi träff med Cola och Anneka på Helenahemmat.

Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar