tisdag 3 november 2015

Och i dag igen

ringde min klocka 07. Jag kom ner och laga grönt te´ åt mig och kom opp och gick i duschen. Monsieur sov ännu. Jag gick ner och koka kaffe och laga jugurt och tog fram bröd. 

Nångång bortåt tolv for jag till stan och kolla det ena och det andra och fick glass i Stockmanns åttonde och texta med min man att sku jag hämta nånting från delikatessen och han sa att finns där billig lax så hämta sån och annnars bara ett hönsbröst. Jag hämta bara ett hönsbröst.

Sen for jag och hälsa på min gumor som var lite trött och sen kom jag hem med 69:an. Också Monsieur hade kommit hem. Vi fick varsin lur och sen fick han väl mat och jag ärtsoppa.

Det roliga var att Monsieur beställde via nätet en fin film åt sig som heter La Grande Bellezza. Jag skall ge den åt honom till farsdag. Hoppas han får den i tid   : )

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar