tisdag 24 november 2015

Min bror

kontakta mig på morgonen. Han berätta att vår gumor hade dött på natten. Jag kontakta Märta och gav min brors telefonnummer. Jag for till Helenahemmet och satt en stund bredvid hennes säng och tog farväl. Hon hade blivit 95 år. Jag var den enda som var där. Hemma ringde jag ännu till min bror och till Caro. Och till Gilla.

Här fick jag sen frukost. Tog en promenad. Kom hem tillbaka. Sen skicka jag fina bilder åt Karin.

 Dom här, men pappret är nog lite mörkt. Hon valde den första.

Sen blogga jag med Helen och betala räkningar och kolla vad det skulle komma på tv. Såg att det kom en Woody Allen film på Liv kl 21. Monsieur såg lite av den och jag såg sen lite till, men den var nu inte så bra... 

I morgon skall jag fara till stan. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar