lördag 28 november 2015

Idag i verkstaden

började jag med Karins barns smycken.

Men före det steg jag upp kl 08 och var i duschen och kokade kaffe. Monsieur kom väl ner efter nio och lyssna på nånting, men jag skrev dagbok och åt och drack kaffe och fick ägg och bröd. 

Sen bädda jag och sen gick jag till verkstaden. Undrar nu hur bra dom där smyckena blev. Dom är inte färdiga ännu.

Jag kom hem klockan 18 och Monsieur lekte Välimäki. Jag laga sallad och skala en melon och duka. Det blev på riktigt god mat med rökt lax. Och gott vitt vin. 

Monsieur hade fått till farsdag en fin bok om året 2014. Här en fin bild. Amanda var bara ett år då.

Aron på stranden på Pörtö och barnen som leker och skojar.
Om en stund kommer Saturday Night Fever från 1977. 
John Travolta som dansar till Bee Gees.
I morgon igen i verkstad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar