onsdag 18 november 2015

Inget

intressant program. Monsieur vakna och vi fick frukost. Skrev dagbok, texta med Caro, läste Husis...

Sen tyckte Caro att vi sku kolla en lampa eller liksom ett ljus åt henne i Emmaus. Så vi promenera dit. Över sportplan. Fortfarande spruta där vatten. Skall det månne bli is?

Hos Emmaus hitta vi sen Caros fina lampa med ljus.

Den ser ut så här    : )   Fin!

Sen gick vi över Backasgatan och ner för trappor och sen tänkte vi halka och sen förbi sportplaner och till ett hus där det förr bodde zigenare. Min bror ringde, men han såsa och sa att han sku ringa till Anneka. Sen gick vi förbi några små hus och sen förbi Barnmorskeinstitutet och sen förbi ett ställe där det alltid förr fanns en fotograf, men inte nu mera. Sen över Forsbyvägen och Backasgatan och hem. Vi var ute säkert två timmar. Eller en och en halv. 

Hemma satt vi på en pitkäkone och Monsieur satt dit en rödbrun skjorta. Han hitta den i sin garderob. Och när vi öppna luckan var alla vita kläder orange. Alltså hans. Int mina.

Vi såg på Sam Yaffa som nu int var så bra. Monsieur laga mat åt sig och jag bad om Jonas gmail av Karin. Hon beställde två smycken av mig åt Tilda och Emma. Jag åt ärtsoppa men såsa nu sen här när jag sku mejla åt Jonas...

I morgon skall jag till Miltton. 
Vi får igen tillbaks korvar av Kalle.


6 kommentarer:

  1. ,,,,??? tillbaks korvar av Kalle...? Att vad för ena korvar...?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte dem på Bokmässan. Alltså i övrevåningen. Förde dem åt honom, men nu får jag väl då lite tillbaka.

      Radera
  2. jag tänkte fråga just samma? var dom ej goda de ni gav honom sist?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han tyckte nog om dem, men nu får vi lite tillbaka...

      Radera
  3. ja just han orkade alltså inte äta dom helt själv...

    SvaraRadera
  4. Heh jo! Där var bara två korvar... : )

    SvaraRadera