tisdag 3 november 2015

Min klocka

ringde 07. Steg opp. Det blev kaffe och frukost. Monsieur var i duschen. Han åt lite längre än jag. Också jag gick i duschen. Diska sen. 

Sen tog vi loss Kärchnern. Skruva upp rör och sånt. Jag satt plastpåsar på rör. Sen blev det lite håsit för jag sku dammsuga och Monsieur härja också. Men vi hann i tid.

Jag satt på däck med min filt. Det var riktigt skönt.

Vi for sen via S-market och hem och här packa jag opp alla mater och burkar och sånt. Vi hade satt en lång maskin och medan jag var i duschen och tvätta håret hade Monsieur dukat och potisen var färdig och så åt vi böcklingen som vi köpt i S-market. Det var riktigt gott!

Jag hängde upp Monsieurs byke - också mitt. Sen kom Sami Yaffa med typer som han inte kunde tala med och sen gick vi och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar