onsdag 4 november 2015

Amy Winehouse

var vi och se på  dag. En sjukt bra film! Hon var jätte duktig men börja sen med droger och söp ganska mycket. Ändå hade hon långa pauser, men tog sen en enorm mängd alkohol på natten och dog. Hennes skiva var jätte bra. Jag har den!


Här den fina filmen.

Jag fick sen en cocis för jag var lite darrig och sen gick vi till Stockmann. Där köpte vi en massa från delikatessen. Sen sku vi ta tian, men Monsieur ville att vi sku ta trean som for lite konstigt och snart var vi framme på Fabriksgatan och sen gick vi upp till Gant i hörnet av Högbergsgatan och Bergmansgatan och där var sjukt massor människor, men inga överdrag till dynor som vi skulle ha.

Vi gick ner tillbaka till ettan och vänta och vänta och tillslut gick Monsieur och fråga vart ettan kommer och föraren i trean sa att på andra sidan gatan. Heh! Vi sprang över och fick ettan och sen fick vi fara runt hit och runt dit och snart var vi hemma.

Jag laga frittata och sen fick man rödvin och sen titta vi på Koukussa som börja nu. Igentligen en bra film!

I morgon skall jag tidigt upp och till stan. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar