söndag 22 november 2015

Allihopa

vakna 8.30. Jag hade stigit upp kl 08. Barnen fick plocktallrik. 

 Här leker mamma med barnen.

Caro och mofa fick kaffe och ägg m.m. Det fick jag också. Caro gick sen och springa och jag gick i duschen och sen kom mamma hem och satt kläder på barnen och jag koka gröt och Caro var i duschen.

Igen en gång fota jag Panda. Det gör jag alltid.

Sen gick vi ut. Jag hälsa på min gudmor som inte mådde så bra... Dom andra vänta utanför lågstadiet. Monsieur gick sen till biblioteket och vi andra via Alepa och en promenad hem.

Caro tog en lång lur med Panda och Aron kolla nånting på nätet och jag blogga och snart kom Monsieur hem. Vi fick sen god mat. Igen en gång Välimäki som lagat brysselkål och god potis. Och lax.

Här sitter vi - eller dom - och äter.

Klockan 21 kom Svinalängorna på Teema som jag sett tidigare på bio. Den var ok, men jag grät inte... Sen kom Breaking Bad där mannen sköts i slutet. Antagligen sista delen. 

Slutligen natt te´med Caro.


3 kommentarer:

  1. ganska fint med många gröna detaljer på sista bilder, servietter, pandas talrik och salladen :)

    SvaraRadera
  2. Hi hi! Aj jo, det stämmer. Och dessutom brysselkålen
    : )

    SvaraRadera