måndag 24 augusti 2015

Till Inka

i dag. Men jag steg upp kl 07 och drack grönt te´ i duschen. Sen blev det frukost med kaffe. Jag hade håret fast i hästsvans hela tiden, men tog låss den när jag gav mig av. Fortfrande Ottos liv i bussen och sen en otroligt fin ny sexa. Jag tog den till Inka och i ena hörnet av Annegatan och Nylandsgatan finns en blombutik där tanten tala svenska och jag köpte en fin kvist med ljusröda blommor åt Inka. Hon blev glad att få den. Då var klockan elva.

Först fick jag två koppar gott kaffe. Capuccino?

Här har jag då fått färg i mitt hår    :  )

Sen tvätta hon och klippte och jag fick ett glas vin.

Så här söt blev jag    :  )
Då var klockan ett så vi sa adjö.

Sen gick jag till Yves och sen till Stockmanns åttonde och åt glass och läste Otto.  Sen via delikatessen. Jag skulle ta 69:an utanför posten, men den fanns ine längre där. Den har flyttat till Kampen. Låter konstigt.

Hemma bloggade jag två timmar och sen blev det goda nakkir och sill och potis m.m. Klockan åtta kom det igen andra delen av narkotikan och undrar vad jag gjorde sen. Aj jo, jag skrev i min dagbok
:  )

Men nu då god natt!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar