onsdag 12 augusti 2015

I går

skulle vi då till stan. Jag sov bredvid Aron. Klockan ringde åtta. Tjugo över kom Aron ut från sovrummet. Jag laga frukost och nu fick vi alla ägg. Aron titta sen på en film som hette Ratatouile. En film om råttor som laga mat. Den måst jag nog låna av honom    :  )

Aron var sen i stranden och lekte med mofa och plötsligt hitta dom den här roliga saken.

Vad månne den heter? Nålsöga?

Och nu fick då Aron råa spenatplättar och stekta. Dom tog alla slut. Sen bädda jag och var i duschen och diska men hann aldrig dammuga   :  (    Det blev lite håsit så mofa gick med Aron och jag kolla alla saker och släckte strömmen. 

Och på Bodö-bryggan såg Aron en tant som han tyckte att såg ut som jag. Den lilla flickan hade berättat det åt henne.

Här bär Aron en enorm sten. Vattnet blev snett, men det skulle inte ha lyckats om jag korrigerat. Sen fick han flytvästen på sig och så for vi iväg.

Curt och Anneka var där inne. Dom sku till Åland. Medan vi vänta på Cola tala vi nu med Anneka om det ena och det andra. Men kiosken var stängd så Aron och jag fick ingen glass    :  (

Aron somna sen i bilen och vi väckte honom och jag förde opp honom med kassar. På golvet satt Amanda med sin pad och dom blev så gada att se varandra.

Jag hade glömt att köpa ärtsoppa så nu fick jag gå till Siwan och jag läste faktiskt två Husisar.
Adjö!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar