onsdag 12 augusti 2015

Fredagen

hämtades barnen hit igen och efter gröten gick mofa med dem till Kimmis. Jag städa ännu undan här och packade sen alla saker som sku till lande. Jag hade också satt mat i plastpåsar. 

Sen gick jag ut och tog vagnen och hade en liten lista på vad vi sku ha från Alepa. Aron och jag fick varsin cocis och Panda en slickepinne.

Tretiden kom sen Sande efter dem. Caro meddela att hon far direkt hem så jag packa alla deras saker i kassar. 

Sen for Monsieur och jag till Kalkstrand och tog båten. Jag satt på däck och läste Mercury. Jag hade just kommit in i skogen när Hannele ringde. Nu mådde hon helt bra men att hon inte mått så bra tidigare. Och av Monsieur hörde jag ingentig så jag fick ta den långa vägen genom skogen.

Vi packa upp och så laga vi fetasallad som jag inte har någon bild på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar