tisdag 18 augusti 2015

I dag

kom Monsieur hem.

Ändå gjorde jag saker hemma och sen gick jag till ögonläkarn som skrev ett nytt recept till mig för nya glasögon. Hon tyckte att en mindre butik skulle vara bättre.

Sen gick jag via Stockmann där jag köpte det ena och det andra och sen till Svenskis där jag leverera Linas ring. Jag förstod ju inte att hon redan jobba där. Heh! Nå hon blev ju jätte glad. Brydde sig inte om sömmen som plötsligt kom fram i polertrumlarn. Men hon hade kiiru.

Hemma sen diska jag och pikkuhiljaa kom Monsieur och sen blev det mat på balkongen.

Här äter Monsieur.

Vitsit han ser glad ut!

Och här är jag   :  )

Undrar vad vi gjorde sen? Vi gick väl ner. Jag klicka väl på tv:n hit och dit. Sen fick man en sista skvätt vin och choko.  Och sen väl glass...

Ja. Och vad gör jag nu? Bloggar.

Adjö!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar