onsdag 12 augusti 2015

Aron

kom då till oss måndag morgon. Båten far ren 07.10 och kommer tilbaka 09.15. Sande hämta honom åttatiden till Kalkstrand. Där satt vi sen typ en timme. Ibland inne och ibland ute. Jag fick en sista kopp kaffe och vi fick båda kex.

Klockan tio var vi framme och jag skuffa Aron och alla hans saker. Det var lite jobbigt. Hög backe. Vi kom till stugan och det kom rök ur skorsten och vi fick frukost. 

Jag diska väl och Aron lekte med modellera och sen med mofa och sen fick han spenatplättar - några kalla och några stekta. 

Sen gick han och simma. Också mofa gick och simma.

 Jag försökte faktiskt få bort propellern, men lyckades inte...

Här kommer han opp på bryggan    :  )

Sen börja jag med pastan och Aron fick nakkir och vi tonfisk. Jag koka 6 nakkir åt Aron så efter pastan fick han ännu dom där tre som blev kvar. 

Jag satt sen förklädet på mej för jag tänkte diska, men putsa bara talrikarna för Aron ville att jag sku se på Shreck med honom. Han fick sen kakao och rostbröd och då hade jag bäddat i Kalles rum och så fick han Angrybird pymmen på sig och tvätta tänderna och jag läste Mamma Mu för honom och han somna kvart före tio.

Sen somna jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar