lördag 15 augusti 2015

Bodö-ringen

som jag skulle göra i dag blev väl inte så bra. 

Jag steg opp åtta-tiden och här blev frukost och Husis och jag texta med Kalle och med Caro och tala med Monsieur. Sen diska jag och sen gick jag till verkstaden. Aj jo via Siwan där jag köpte en enorm Fazers chokladplatta. 

Jag hade då varit till Rasmussen och såga sen då itu den långa ringsaken och fortsatte sen med mässingbodö, men den blev nu väl inte så bra. Måst kolla i morgon.

Jag skall väl ta bort en halv centimeter från båda ändorna.

Klockan var väl massor då. Lite över 18. Jag kom hem och så börja jag väl då med maten. Nypotis, sallad, gräddfilssås och sen stekte jag laxen. Jag krydda den int alls. Jag satt en stund med whisky och nötter i en stol och sen kolla jag takterassen och beslöt gå dit.
Här god mat på takterassen!

Caro hade varit och köpa en grill och fört saker hit och dit och köpt nånting vad det nu var och så fick jag bilder från deras balkong.

Jag titta sen på en gb svartvit film och ja, vad gör jag nu? Bloggar...

I morgon skall jag igen vara i verkstaden.
Hoppas ringen blir bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar