söndag 2 augusti 2015

Lite jobbigt i dag

Jag sku städa ett skåp... Men före det var det då frukost o.s.v

Sen for vi till Ikea. Vi sku ha burkar att sätta risgryn och quinoa och havregryn och det ena och det andra i. Monsieur sku ha lampor och vin glas och jag servietter och dynor åt Caros barn.

Sen fick man en hotdog och cocis och sen hem via Caros där det fanns en rolig Aron och sen väckte dom Panda och hon var också glad. Dom fick sina dynor och vi fick tuliaisir   :  )

Hemma såg Monsieur på nånting och jag laga mat. Koka nypotis, laga svampsås, stekte enorma gäddbitar som Sande fånga med Angrybird och sallad.

Här den goda gäddan med kantarellsås och nypotis.
Vinet var vitt och hette Frisky Zebras. 12%

Och nu tror jag väl att jag säger god natt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar