söndag 2 augusti 2015

Jag inledde min morgon

med att fota våra balkonger.

 Här nedre balkongen med Hannas blomma.

Här övre balkongen med utsikt åt ett håll...

...och utsikt åt ett annat håll.

Allt det här gröna kommer säkert att tas bort om ett år    : (

Monsieur hade kokat kaffe. Klockan var typ någå nio. Jag fick ägg och en jätte god smörgås med svart olivpasta. 

Se så gott!!

Men jag gjorde nu allt möjligt här emellan. Satt en ylletvätt 40 minuter och sen en ylletvätt till. Sen avsluta jag min frukost och satt nya askar i hörnskåpet. Nu satt jag då ris och havegryn och müsli och pepparkakor och weetabix m.m. i alla plastaskar. Jag hade skurat skåpet tidigare. Det blev fint. Resten satt jag på översta hyllan.

Sen dammsög jag och gick i duschen och stavgick till Alepa och kom hem och så blev det tonfisk och pasta.

Jag läste två Husisar och sen kom Boardwalk och sen drack jag kakao och nu bloggar jag.

Tack och hej!
Leverpastej.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar