måndag 24 augusti 2015

Klockan åtta

steg jag upp, men det var lite för sent. Det gick till efter nio innan frukosten var färdig. Men tolvtiden beslöt vi ändå att fara till Kafimysson. Men tvärr har jag inga bilder på Jungfru Margareta. Alltså Terhin och Mercuryn. 

Här lite bilder.

 Här äts örfil och saft och kaffe.

 Varifrån har Baba månne fått så här fina flaskor med saft. Eller var det månne te´. Konstigt!

Titta så Panda ser lustig ut     : D

Jag putsa sen då mina smycken, men satt alltid prislappen i putsmedlet så den låssa och sen fick jag då nya lappar av Baba och skrev nya priser. Men det behövdes nu väl inte så många. Och sen innan vi gick fick vi glass. Två strutar och en Kingis. Gratis!

Vi for sen hem efter öl. Mofa körde. Där var nu ett par typer, men inte så det störde.

Här Kalle med Aron.

 Inne i det gula huset.

 Kalle kollar källaren.

 Köket...

Panda går omkring med fiskhåven.

Här har hon satt sand på sina armar.

Vi for sen hem med Mercuryn. Mofa körde igen. Man fick väl ännu öl och knäckebröd och en och annan tog en lur och småningom blev det då grillad lax och grillad majs och potis och gräddfil och sallad och rose´.  Jag tror faktiskt att barnen ännu var vakna när dom gick ner till nedre stugan. Mofa sov väl. Kanske Kalle också...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar