lördag 28 februari 2015

Jag fota

två goda matportioner i dag.

Se så god frukost! Och natutvis kaffe och Husis.

Efter frukosten klockan 12 eller typ någå börja jag dammsuga. Också Amanda och Caro hade farit med Aron och Sande och spela ishockey. Amanda hade tydligen uppskattat.

Efter dammsug i duschen. Monsieur hade varit på promenad och till bibban. Han kom hem och efter Stefan och Staffan tog vi dom här fina bilderna.

 Fin parkas eller maihin-nousu med skinnkrage.

  Den kan man sen ta bort och fin ficka på ärmen. Jag är ganska glad  :D


God mat efter en lur. Det blev räkor, musslor, morot, selleri som kokades i vittvin. Och ris.
Dessutom krydda jag med sellerisalt.
 
Fin portion!

Monsieur diska och jag satt bilder på bloggen. Sen kom en film som fått fyra stjärnor, men den var semi så vi titta nu sen på UMK. Det två språkiga bandet Satin Circus tänkte vinna, men tyvärr var det Pertti Kurikan nimipäivä som vann. Dom är lite konstiga...

Nu avslutar jag bloggen med te´och godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar