måndag 16 februari 2015

Äntligen

blev det då Ettor och nollor. Nångång mitt på dagen såg jag den. Den tog väl någå 90 minuter. Också andra delen var jätte bra!

Men solen bara fortsatte att skina. Jag tog min Atwood-bok och läste den i soffan. Sen Weetabix. Sen småningom börja det skymma. 

Jag satt make up och hästsvans och gav mig av. Via Akademen och sen till dom upplysta plastsoldaterna. Nu var klockan typ någå 18. Det var mörkt och här är dom kinesiska soldaterna.





Fina bilder!


Sen via Yves och Stockmann och hem. 
Monsieur hade lagat maten. Gott!

I morgon på kvällen träff med mitt gudbarn. 
Hon tog kontakt att hon kan inte komma kl 18 utan först kl 19. 
Jag meddela restaurangen.

Kanske vädret ändå är bra i morgon. 
Att man kanske kunde få sig en promenad   : )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar