lördag 14 februari 2015

Jag inledde

dagen med frukost. Kaffe och Husis. Sen dammsög jag och efter det dusch. Intresserar?
Sedan en promenad runt verkstaden för att söka Arons handske. Jag t.o.m gick över gatan och förbi det lilla huset, men hitta den inte.

Jag hade sett Marianne och hennes lilla dotter vid roskisen före min vantsökning. Nu träffa jag dem i Siwan. Det var hon som skrivit om Frozen i Husis. Hennes äldre dotter var med pappan och se på den.


Sen kom jag hem. Här bev det god lax med potis, broccoli och rom.

Och Cerro Blanco 12,5 %

Nu börjar där en dokumentär om Richard Nixon och efter det Alla presidentens män. Jag har sett den många gånger, men tänker se den igen. Den får alltid fem stjärnor.

I morgon till Himmelsberget.  Jag hade köpt 8 fastlagsbullar i Siwan.
Det skall bli gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar