tisdag 24 februari 2015

Jag beslöt

att fara till stan i dag. Te´butiken hade flyttat till Stora Robertsgatan och jag sku efter ett skjutmått till min verkstad och sen efter mat till Stocka. Jag gick efter skjutmåttet och Monsieur titta på det och tyckte att det går nog säkert att använda. 

Men sen yllätys, yllätys beslöt vi att fara till Ikea. Det var ju lustigt. Först  kolla vi en byrå som antagligen är för stor och sen köpte vi servietter och vinglas och en stege. Lite mat och vad det nu var. Hotdog och sen hem.


Här såg vi plötsligt ett enormt fyrverkeri ovanför Arabia.

 På riktigt sjukt fint!

Dom här är egentligen ganska små...

Oscar-galan hade börjat. En massa gäster på röda mattan. Birdman fick 4, The Grand Budapest Hotel 4 och Whiplash 3 Oscars. Det dumma var att Oscar-galan kom i dag på Teema när sista delen av Camorra-männen borde ha kommit    : (

Nu är jag osäker vad jag gör i morgon. Far jag till stan till te´butiken och kollar nån byrå hos Habitat eller går jag till min verkstad?


2 kommentarer:

  1. Jag har o tittat på camorra då ja kommit ihåg o ny när vi flytta så hitta Jag camorra boken i en låda heh. ..nora

    SvaraRadera
  2. Nåmen sidu!
    Det var ju roligt : )

    SvaraRadera