fredag 6 februari 2015

Tolvtiden

eller typ någå tjugu över bytte jag då det lilla kortet i min telefon. Det gick hur fint som helst. Telefonen funkar perfekt. 

Sen dammsög jag då hela huset och sen i duschen och sen efter våra barnbarn. Det var jätte skön promenad över sportplanen. Dom blev så glada när vi kom efter dem. Aron var jätte glad och Amanda hade en så finurlig min. Sagas och Alvas fafa var efter sina barnbarn. Dom bor i vår trappa.

Vi promenera över sportplanen och sen dök Kristina upp som jobbar på dagis. Hon promenera sen med mofa. Vi kom till oss och jag städa undan alla kläder som dom slängde omkring sig och sen lagade jag plocktallrik åt båda. Aron åt vid datorn och Amanda med mig i köket. Vi gjorde det ena och det andra och såg på Biet Maja och sen dök mamma upp och hon visa hur jag sku komma in på Gmail och sen ringde pappa och så for dom iväg. Men, inte en enda bild!!!!!!

Jag börja med maten och den blev pikkuhiljaa färdig. Igen en gång hönsstroganoff.

 Vin och mat.

Vårens första tulpaner.

Jag såg sen på Strada och på tians och undra varför inte Skavlan kom?  He he! Skavlan kommer först kl 23.00

Ja ja! Nu skall jag väl då gå och kolla.

Adjö!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar