torsdag 26 februari 2015

Vi beslöt, jag beslöt...

...vi beslöt, jag beslöt...  så tycks rubrikerna vara nuförtiden. Ei se mitään!

Jag stiger upp klockan åtta och avslutar min morgon klockan tolv. Så nu skall jag berätta att jag kokar grönt te´och går i duschen. Då är klockan nio. Sen lagar jag frukost och då är klockan tio. Sen dricker jag kaffe och skriver dagbok. Då är klockan 10.30. Sen jugurt med husis och sen bröd och kaffe med husis. Då är klockan tolv   
: )

Likaså i dag. Kolla ändå Saliven Gustavsson på HBL studio. Han är min goda vän. Vi hade likadan läderjackor. Bruna. Min chef ville att han sku göra nånting för sku det nu ha varit Ålands bank? Undrar. Saliven var ju ingen datormänniska. Han var sjukt kreativ. Det blev ju sen ingenting...


Vi for till Musta. Där var ganska lite folk. Men ett nytt stort fint akvarium där vid kassorna   : )

I morgon blir det mussel-räkgryta och på lördagen gädda med schwartzwaldskinka. När vi kom hem vred jag i mig en enorm banan och weetabix med mjölk. Sen en halvtimmes lur och till yogan. Men jag kände fortfarande av bananen och weetabixen. 

Jag var riktigt duktig i dag. Men på huvudet stod jag inte. Jag berätta att nacken fortfarande var sjuk och Monica tyckte att jag sku böja huvudet först framåt och sen åt höger och så sku jag ta i handleden och dra den åt vänster och sen vice versa. Månne jag sku göra så? 

Eftersom jag inte hade någå uppgifter tog jag 69:an tillbaka hem. Här då dusch och grönsakssoppa och isvatten. Och nu skriver jag blogg.


I morgon kanske Birdman.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar