måndag 9 februari 2015

Jag beslöt

att efter frukosten i dag fara till stan. Jag tog ettan och satt där och läste Atwood. Det tog lång tid, men plötsligt var jag framme vid Salutorget. Mannen på "smyckesidan" blev intresserad av mina jobb. Allt det här köpte jag.

Tunn tråd och tjock tråd och en meters ked och öglor och lås.

Sen till Stockmann där jag köpte nya tossor åt Amanda. Caro sa att det sku vara storlek 24, men jag antar att dom är lite för stora.

Dom jätte fina grottmärkena som jag köpte förr får jag inte mera. Tyvärr! Men jag märkte ju inte att det här var ett frimärke med en tvåa så nu får jag då posta mina brev tre dagar i förväg. Åsch ändå!

Caro tog kontakt när jag var på posten och frågade om Aron får komma till oss i morgon att Andreas sagt att han varit trött. Natutvis får han. Vad månne Amanda säger?

Hemma god mat och nu bloggar jag och 21.55 kommer Camorra-männen.

Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar