söndag 1 februari 2015

Amanda

drack massor maito under natten och bortåt åtta vakna hon. Vi steg upp och bytte blöja. Hennes pymme var lite våt så jag satt nya kläder på henne. Sen blev det då frukost i köket. Mamma tog kontakt och berätta att dom småningom skall äta frukost där och så startar dom någå ett.

Här med jugurt och ägg och gurka m.m.

Snart vakna mofa och jag satt med min dagbok och kaffe. Amanda hade med en film som hette Frozen så vi såg på den. Mofa var sen med Amanda medan jag var i duschen. Han lekte med Amanda och var på datorn.  

Sen koka jag gröt som hon åt med Ellas Kitchen.

Hon blev sömnigare och sömnigare och småningom efter två dök ma och pa upp och då hade hon somnat i bilen. Dom var på väg till Puistola för att äta lax med famu och fafa och Aron   : )

Vi gick ut med Monsieur. Tack och lov hade vi stövlar. Det var sååå slaskigt. Vi gick runt koloniträdgården och via Alepa.

Hemma fick jag en lur och sen blev det pasta, lax och vin. Jag läste Husis och Monsieur läste Hesari.
Mina pasta portioner är nog enorma nu för tiden. Vi borde säkert göra dem mindre...

I morgon till Lidl och sen efter Aron och Amanda   : )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar