fredag 20 februari 2015

Morgonen

inleddes med Jälkiviisaat och sen blev det frukost. Intressant? Jag läste Husis och sen var klockan tolv och jag dammsög. Intressant? Småningom gick jag i duschen. Ja ja.

I Musta hade vi köp ingredienser till en laxlåda. Nu lagade jag den. Dit sku då lax och lök och potis och dill och tre ägg och mjölk m.m. Jag bredde ut den på en lite djupare plåt och så var den i ugnen en timme. Den blev nu liksom typ semi.

Undrar om vi gör nån likadan. Kanske, men då i en ugnsfast form med lite mindre innehåll.

Sen hände egentligen ingenting annat. Jag bloggar. Monsieur diskar. Kl 21 kommer en film som heter Den förälskade Shakespear. Den fick fem stjärnor, men jag är nu lite tveksam. Kanske man ändå ser på Strada och Skavlan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar