lördag 7 februari 2015

I dag

hade jag tänkt gå till verkstaden. Men så blev det ju inte. Min telefon gav små ljud av sig under natten så den hade stängt av sig tyvärr. Jag sku sätta på den och då kom det bara att ge 1234. He he! Jag försökte läsa broschyren och där fanns nu ingenting. Så jag beslöt att än en gång gå till DNA vid Hagnäs torg. Mannen visa att jag kunde ändra pinkoden mycket enkelt. Det gick på en minut och så var jag ute. Heh!

Sen till S-Market där bredvid. Jag sku ha bananer, capris m.m. Alla människor titta på mig. Jag undrar varför?

Var det månne mitt momihår?


 Det här har ni nog sett förrut, men inte på en tid.
 
Stekt lax med rosamunda och broccoli och rom med gräddfil och sallad och Immus goda Frontera.

Vi skall strax se på en dokumentär som heter Reklammän i öst och efter det Ett, två, tre.

Adjö!

 

2 kommentarer:

  1. Ja ja vi hade helt samma mat, utom att potisen var skivad i ugn och gräddfils såsen hade gräslök i stället för rom. Håret upp i knoka så ser folk ditt glada ansikte!!!! :)

    SvaraRadera
  2. Jo ibland har vi gräddfilssåsen kryddad med örter.
    Ja men jag tycker att det är roligare att ha det så här rufsigt
    : )

    SvaraRadera