tisdag 3 februari 2015

Jag begriper

ingenting. Hur kan man ha 17 läsare när man förr hade 100. Eller är det det att jag inte berättar nånting från min verkstad mera? Varje morgon stiger jag upp åtta och så har jag avslutat Husis och kaffe kl 12. Det verkar nu int heller riktigt klokt.

Det var snöigt när jag for till stan. Kolla diverse butiker. Sen glass på Stockmanns åttonde och sen alla dom här fina sakerna.

En stor flaska Biotherm som kosta 21,90. Jag tror den kosta lika på Stockholms båten. 
En duschmössa och Ananas karkkir som jag skall föra till min gumor i morgon. Alltså duschmössan är min.
Numera ser Cafe´Naranja ut så här. Den var ju mycket roligare förr  : ( 
Och sen då den enorma Savon de Marseille flaskan som man fick 20% på. Den kosta 19,50 och nu med rabatten blev det 15,60   : )
 Och nu ser ni hur jag fotar. Jag speglar mig i köksfönstret och där är kylskåp och nånting på väggen och spis o.s.v

Igen en gång god ärtsoppa med KP och fem knäckebröd och två enorma glas isvatten. KP kom förra veckan...

På Liv klockan 21 kommer det en film som heter Parked. Den har fått bara två stjärnor. Den är irländsk. Hoppas ändå den är bra trots stjärnorna.


4 kommentarer:

  1. Vad om du skullegå till verkstaden o laga smycken istället för att fota din nya dusch hatt ;)

    SvaraRadera
  2. Jag vet. Nog borde jag ju det. Måst väl fortsätta med halsbanden...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker du skall börja skriva en följetong. Som slutar så varje dag, att man absolut måste få veta "vad hände sen"?... T.ex " Idag när jag steg ut på vår gård, kom emot mej en katt, med hatt och prydd med ett av mina Pörtö-smycken. Vad hände sen? ;)

      Radera
  3. Ja-a vet du! Så börjar det nog bli...
    Sååå tråkiga inlägg : (

    SvaraRadera