lördag 15 februari 2014

Var jag månne ute idag?

Tror inte det. Gjorde innesysslor. Först Muistojen Bulevardi och frukost. Sen dammsög jag och var i duschen. Gode gud så intessant för er att läsa.

Från och med nästa vecka och varje vecka framåt kommer jag att vara två, tre dagar i verkstaden. Då skall jag visa vad jag har gjort där.

För att ha någå bilder fota jag vår mat i tillredningsskede.

 Batat och broccoli.

Kryddade laxfile´er.

Helt gott! Sen ännu sallad och rom med smetana.


Efter maten håka Monsieur att han sku beställa sjökort så länge båtmässan ännu höll på. Eller jag påminde. Ändå sa han att jag måst ringa min bror i morgon. Ja ja. Nå jag fick matbilderna på datorn och sen såg vi på Jimi Hendrix-dokumentär. Hendrix på Woodstock orka vi inte se.

I morgon Caro-träff utanför ett kirppis kl 14.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar