onsdag 19 februari 2014

Idag i verkstaden

gick det helt bra. Jag börja med att förkorta dom där tre sargarna. Nå, jag måste sen göra det ännu åt två till... Jag satte stenarna ordentligt in i sargen och sen fila jag liksom nedre kanten. Utan stenar. Sen lödde jag dem fast i bottnet.

En del stenar lyckades jag få bra in i infattningen  - en del lyckades inte så bra. Måst se hur jag bär mig åt...

LOPPISSAKER
finns bakom skynket i verkstaden.  Två kassar. Jag tog hem dem för vi skall prissätta dem med Caro i morgon.

MONSIEUR
var på ett styrelsemöte och jag var av och an till butiken. Kolla hemma datorn och sen gjorde jag en vegeomelett.

ISHAVET
på 30 dagar kommer strax och efter det en film som heter Hunger. Ett Brittiskt-Irländskt drama som jag är osäker på om jag tänker se.

I MORGON
strax efter elva kommer min dammtrasa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar