torsdag 20 februari 2014

Dammtrasan Amanda

anlände med sin mamma. Dom hade varit på babyrytmik. Visserligen hade jag sprungit med dammsugarn och Amanda var hostig, snuvig och lite febrig. Men nu har hon lärt sig sitt namn och så har hon fått tänder i nedre käken.

 Här äter hon rice crispies som Aron kallar myror. Aj nej, det var också brödsmulor  :)


LOPPISET
var alltså orsaken att dom kom hit. Jag hitta allt möjligt ännu i mina skåp och sen då allt som fanns i gamla Valtteri kassen. Vi skulle alltså fästa lappar med pris. Från typ 50 cent till 10 €. Eller Caro tog nog mera för sina fina jeans. Några plagg satt jag ännu i en pikakone. Här viker jag kläder.

Caro fyllde en glasburk med smycken. Den kostar 3€

 Här äts det jugurt.


JAG VEK ALLT
i högar och fyratiden gick Caro och Amanda hem och jag packa ännu väskan. Nu undrar jag om kjolarna på bottnet av väskan blir liksom vikta. Borde jag ta upp dem därifrån. Måst funa.

ARBIS
har sportlov så det var ingen yoga idag.

HUR SOM HELST
hör jag skönskrinningstävling nerifrån. Alltså Sotji. Monsieur ser på det. Jag tror att jag aldrig sett på skönskrinning.

OCH
under veckoslutet måst jag göra min firmadeklaration.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar