onsdag 5 februari 2014

Jag lade mig ner

med min ljusblåa sten  kl 21. Det kändes helt ok.  Men sen hände då nånting som int sku få hända. Jag tvätta tänderna och det kom tandpasta på mina fina verrare. Försökte putsa bort tandpastan, men det lyckades inte    : (

Nå idag sen då satt jag dem i pikapesu och fläcken försvann.

IDAG I VERKSTADEN
Gjorde jag faktiskt det ena och det andra.

 Bytte ked på Inkas öga, men nu är jag rädd att den blev för lång.

 Börja på Hannus ring. Hoppas den blir bra!

 Gjorde en hög med länkar...


STRAX EFTER 17
till butiken och när jag plockat fram allt som behövdes till frittatan ringde Inka och jag berätta om hur jag skall göra med min sten. 

Till frittatan har jag alltid brukat riva ostkanter som blivit över, men nu fanns det int just någå så jag köpte Emmentaljuustoraaste.

Och titta! Såhär blir det aldrig med våra ostkanter.


OM EN STUND
Ishavet på 30 dagar på Teema. Man får Runebergstårta och portvin. Efter det på samma kanal en film som fick fem stjärnor: En enda man. Räknar med att den är bra.

HARUKI MURAKAMI
skriver om tre olika saker. Men det vitsiga är att när han skriver om sig själv som 15-åring (alltså fiktion) skriver han precis som Knausgård. Allt, allt i minsta detalj     
: )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar