tisdag 11 februari 2014

Smyckeleverans

Ett till Nora och ett till Inka.  Lilla Emil och också Hannele var med. Där stod dom utanför Stockmann och drack trendigt kaffe ur pappmuggar   :D  Nora var lite fundersam men jag är säker på att ringen är just Hannus storlek. Vi promenera sen tillsammans till Annegatan. Nora och Hannele sku på lunch och jag gick till Q Hair. Jag var så rädd för att keden sku vara för lång, men det var den inte alls. Smycket passade Inka perfekt   : )  Puh!

Sedan till CD/DVD butiken på Fredriksgatan. Men tyvärr. Mannen sa att  "Korppi Sylissä  on tosi harvoin liikenteessä". Måst ännu funa var jag sku kunna få den.

Jag sku ha en skruvmejsel till min verkstad så jag gick via Clas Olsson och sen till Stockmann. Tanten från Lippupalvelu sa att jag senast på måndagen måst lösa ut biljetterna så jag passa på att idag gå efter dem från 8:de våningen.

Eftersom vi i morgon skall till Båtmässan passa jag på att köpa mat från Stockmann. Bl. a en enorm röd holländsk ost. Dom jag köpte tidigare var ett kg. Den här var i misstag två. Nå,  Caro fick halva.


Och här då bilden på min fina jumper.

Titta så den går bra i färg med tavlan till höger   : )


Och som sagt:
I morgon Båtmässa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar