söndag 23 februari 2014

Länge sen

vi såg Aron så vi diskutera här att det kunde vara på tiden och just då ringde Caro och fråga om Aron och Amanda kan vara hos oss i morgon efter dagis när Caro och Sande far till butiken. Nåmen förstås! Det bli riktigt roligt.

Visserligen skall jag vara i verkstaden före det. Jag hoppas silvernallen till Emil i alla fall blir nästan färdig. Tänker ha aamuvuoro.

DEKLARATIONEN
stod på programmet i dag. Gick först igenom firmans alla kostnader och kolla sen debet sidan. Den här gången blev det en minimal vinst. Ändå tror jag att jag i år gör nån sorts avskrivning. Dit gick faktiskt tre timmar.

Efter trad pasta börja en helt ok dansk film på Yle fem.

Och tyvärr blev ni utan bilder i dag.
Jag borde ju stavgå och kolla utepunttisen, men när det finns så mycket jobbigare saker... 
Som det där ena krysokollahalsbandet. Ja ja.

EINSTEIN
har sagt att en lycklig människa har bra hälsa och dåligt minne. Nå, min hälsa är nu ingenting att hänga i julgranen och tyvärr är mitt minne helt fruktansvärt bra. Monsieur verkar däremot lycklig. Han har väl inga krämpor och otroligt dåligt minne.

2 kommentarer: