lördag 22 februari 2014

En dokumentär

om Cassius Clay/Muhammed Ali sluta för en stund sen. Den var bra. Man lärde sig nya saker om honom.

ÄNDÅ
inledde jag dagen med att först anhålla om sjukförsäkringspengar åt Caro och sen printa femtielva firmakvitton. Det här med att grunda en firma var nog jätte korkat.  Huh huh!

KLOCKAN
blev fem och Finland-USA ishockey börja. Och jag räknar med att alla vet hur det gick. Finland vann 5-0. Dom var så glada när dom fick sina bronsmedaljer.

MIDDAGEN
börja jag med mellan dom två sista perioderna. Skar honungsmelon och mango och satt på risvatten och ugnen. Dom där tre sista målen kom visst i sista perioden. Hur som helst satt jag sen laxbitarna i ugnen och hällde teriyakisås över. Till slut ännu solros-, pumpa- och sesamfrön. 

Vi tänkte att man kan bra börja ha som sallad också kiwi, arbus, melon och mango.


I MORGON

skall jag konkret fortsätta med min deklaration. Liksom konkret fylla i blanketterna. Voj apua!

Nu kokar jag en kopp te´och sen i säng...

2 kommentarer:

  1. Här ett jätte gott laxrecept - och jätte enkelt:)

    http://www.recept.nu/hakan_larsson/varmratter/fisk_och_skaldjur/tacolax_med_avokadosalsa/

    h. Cami

    SvaraRadera
  2. Fina pipor!
    Det skall vi prova.

    Babben

    SvaraRadera