torsdag 30 januari 2014

För att hinna med min frukost

innan Caro och Amanda dök upp steg jag upp ren 7.30. Och just när Muistojen börja uppenbara sig Monsieur. Jag skrev dagbok och läste Husis och snart var klockan 10.45 så jag börja med Caros frukost eller brunsh.

Vi står alltd i fönstret och tittar när våra barn anländer. Också nu såg jag Caro med vagn. 

 Här en rolig Amanda

 som just skall få mat.

Jag trodde hon sku kl 13 till rådgivningen, men det var först kl 14 så vi hann kolla mina små sekretärlådor. Där var två lustiga saker som jag skall fota i morgon.

Caro for då sen iväg och Monsieur och jag for til Artek Aitta som hade rea. Först såg jag fyra roliga röda stolar som jag tyckte skulle passa Kalle, men sen fanns där svarta med armstöd designade av Ben af Schulten. Jag tog foto på dem och skicka åt Kalle.  När jag for till yogan for Kalle och pappa tillbaka till Artek Aitta. Kalle hade tagit mått på sitt bord och konstatera att Schulten-stolarna inte komme att rymmas, men nog dom röda så han köpte dem   : )


YOGAN
gick annars bra förutom huvudståendet. Monica sa att min nacke var sned och jag kände hur det knastra i den och nu är den sjuk   :(


JAG ÄLSKAR
Haruki Murakamis Kafka på stranden. En fullkomligt otroligt fantastisk bok! Jag hade den med till yogan. Läste i bussen. Natutvis läser jag den också på kvällarna.


FK
på Javavägen hos Gunnel i morgonkväll. Jag tror jag skall promenera dit.
Det är ju inte så långt borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar