söndag 12 januari 2014

En ny beställning

fick jag i dag av Inka. Hon skicka bild på liksom ett öga, men gav mig helt fria händer att planera. Det skall bli roligt.
Det dumma var ändå att eftersom jag inte på en tid stängt av min telefon liksom så där helt, fick jag inte upp hennes bild i går och slapp inte till google. Det har inte lyckats på några dagar. Nå, Inka skicka bilderna åt Caro och Caro skicka dem till min dator. Här ser jag hur fina dom ser ut, men min skall bli ännu finare   : ) 
Och nu stängde jag då av min telefon och slapp till google och fick upp Inkas bilder.

ALLA JULPRYDNADER

har jag nu städat bort. Också klätt av granen.


Adjö gran!


RINGDE MIN GUMOR
att jag springer med dammsugarn och tar sen en stavpromenad till henne. Att jag är där lite över fyra. Kom bara, sa hon. Jag satt där en timme och gick sen till Ärrän för att fråga efter buss- och spårvagnstidtabell i liten bok. Dom har int fått såna på några år, sa tanten. Att enda stället man kan få dem är i tunneln. Nå, kan nu då kolla när jag far till stan. Beror det på att det nuförtiden finns dom där minutvisande grejerna på hållplatserna. Antagligen.

PASTA
med tonnfisk blev det sen.

INGA HUMOR
på tv. Borde man kolla MadMen avsnitt?

I MORGON
till polisen för att anhålla om ID och pass. Och sen efter pärlsilke till Carckis pärlor.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar