söndag 19 januari 2014

Jag var så glad

Det var så roligt att vara i verkstaden igen. Först hade jag bara tänk såga alla delar som behövs till Inkas öga, men beslöt ändå göra konkreta saker.

 Här har jag lött "ögonlocken" på ögat.


Sen fila och polera jag och såga  ut själva "irisen" i titan. Ändå såsa jag. Färgerna förändras så snabbt när man glödgar så jag missa det blåa skede.  Sen försökte jag sandpappara och glödga på nytt, men det ville inte riktigt lyckas.

Jag gör nog en ny iris kanske i morgon.


VÅRA NATTGÄSTER
kom lite över 18. Dom skall vara här ända till onsdan. Alltså Caro, Aron och Amanda. Sande bor på hotell. Vi fick trad söndagspasta.

Här lyser mamma med ficklampa en röd dödsskalle framför Amanda. Hon tyckte att det var roligt att försöka ta i den.

Sen härja vi lite med Aron och sen bädda jag.

Här äter Aron kvällsbit.

Och här hans fina hår    : )


MAMMA
lulla och mofa och jag såg på en Picasso-grej och Lennons solotid. Bortåt elva kommer det nånting om Berlin. Vad månne det är?

Och som alla andra vardagsmornar kl 08 opp    : )


2 kommentarer: