tisdag 14 januari 2014

Jag har varit ute!

Måste bara ta en bild av mitt röda ansikte.

Jag hade träff med Caro och Amanda. Caro sku på gym så jag gick en lång runda runt Himmelsberget. Amanda liksom sjöng eller gnola tills hon sen plötsligt somna. Jag var ute säkert en och en halv timme.

 Sen fick jag kaffe med mjölk och knäckebröd.


PÄRLBANDENA
åt Carola blev nu riktigt bra. Jag hade såsat för nu var pärlsilket 0,7mm. Det vill säga tjockt. Och då hade jag knutit två knutar. Det räckte utmärkt med en. Armbandet hade jag knutit innan jag gick ut.

Dom blev ju jätte fina!

Sen läste jag Image och somna på soffan.

MONSIEUR
kom också av och an och träffa Caro, men gick sen till Bibban och sen till Arbis. Hans kurs är från 17-21 så han dyker väl strax upp. Vad borde man sen då? Mad Men eller gå sova?

I MORGON
skisser åt Inka    : )


2 kommentarer: