tisdag 28 januari 2014

Idag i verkstaden

från morgon till kväll. Jag börja med att ringa krysokolla-människan, men nu var hon upptagen.

Jag fortsatte med irisen. Fint formad, men när jag glödga fick den ingen färg. Ja ja. Jag gjorde en ny och den blev perfekt. Jag hade skissat ögat så att irisen var nitad med fyra nitar. Nu tyckte jag av nån orsak att en triangel har nånting att göra med yoga så jag lämna bort en nit. Var det månne fiffigt?


Det är 2 cm brett och 1,2 cm högt.

Baksidan har krokar som man kan öppna och stänga om man vill byta ked.



SKISSBÖCKER
och kaffetermos och vad det allt var i min väska när jag lämna verkstaden femtiden. Den var tung så jag förde hem dem innan jag gick till butiken. Så nu när jag åt min soppa läste jag Husis som inte blev på morgonen.


TEEMA
kl 21 har en dokumentär om Sharon Tate som Charles Manson tog livet av. Skall kolla.


I MORGON
gudmorbesök.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar