onsdag 8 januari 2014

Igen en regnig dag

Kl 08 opp och kl 09 Muistojen bulevardi. I dag tvätta jag håret igen för jag skulle nu då till fotografen.  Det bara måst göras före måndagen. Hur som helst regnade det inte när jag gav mig av. Aaron kuva tror jag att har funnits på Forsbyvägen ända sen vi flytta hit. Mannen var sjuttio år, men liksom helt humor. Berätta vits efter vits. Nå sen sku jag då sätta mig ner och han sa att ögonen måst synnas helt, rynkor skall synnas och man får inte skratta eller le.

Här det fina resultatet. 
Det här fotot kommer jag då att måsta stå ut med i fem år.


MONSIEUR
stötte jag ihop med i tamburen. Han skulle till biblioteket. Jag vek undan byke. Titta på soffan att sku man. Och jo. Det blev inte Carckis halsband - det blev en skön lur.


FRITTATA
med lustiga saker. En korv som blev oäten på måndagen, rotsaker i en ask som har funnits i kylskåpet sen den 23.12 och sen då ägg. Helt gott!


PÅ TEEMA
två bra program. Kl 21 Ishavet på 30 dagar och 21.45 Synecdoche, New York. Den fick fyra stjärnor i Husis och fem i HeSa.


2 kommentarer: