torsdag 9 januari 2014

Inga bilder

Jag trodde jag sku ha en fin av Carckis halsband, men jag såsa till det helt. Jag tyckte att jag hade mätt det perfekt hur ena tråden skulle räcka till knutar, men det blev bara råddigt. Där var väl  tio pärlor ännu och jag hitta sen armbandets gamla nål i min papperskorg, men där var så långa mellanrum mellan pärlorna och den slutliga knuten blev ful. Ganska långt ner på halsbandets ena sidan. Jag kolla sen ännu armbandet och tänker nu trä om dem båda två. Tyvärr. Men först måst jag ju skaffa mera tråd. Voj voj.

En iten lur före yogan. Helt ok att fara dit. Men jag hade glömt mitt busskort hemma och nu kostar det inom Helsingfors 3€. Herrajumala! Så det blev för mig 6€ fram och tillbaka.
Jag klara mig bra. Och igen sjöng Monica för oss när vi låg i död mans ställning.

Bortschsoppa, smetana, knäckebröd och vatten. Sen börja en dokumentär om Putins Sotji. Jag somna i slutet så nu säger jag också godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar