onsdag 29 januari 2014

En morgon

med lång frukost. Jag kolla med min gumor att kan jag komma på besök och hon tyckte att kom bara.
Det var kl 14 och 15.10 hade vi träff med Monsieur utanför. Han sku ha saker från Bauhaus och sen hade vi en 10€ förmån på granen som var i kraft bara januari så vi for till Plantagen varifrån granen var köpt. 

Nu är det så att krukväxten jag fick av en Annika som flytta till en mindre lägenhet vissna i våras. Jag köpte en ny som hade dött en dag vi kom hem från lande. Jag köpte en ny som dog här småningom. 

 En död yuccapalm.

 Och här då den fjärde.

Och en sån härn sak på bordet.


CARO RINGDE
att kan vi fara efter Aron att hon hittar inte sina nycklar. Det gick utmärkt. Vi var då i Bauhaus och typ halv fem i dagis. Vi framhöll att han kommer inte till oss att vi för hem honom. Nå int blev han speciellt snopen.

I MORGON
har Caro babyrytmik så hon kommer till oss på frukost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar