fredag 24 januari 2014

En helt trad fredag

Lång frukost och sedan städa vi. Jag dammsög - Monsieur torka damm - också av hyllor och gobeläng. Solen lyste in och femtiden for vi till Mustapekka. Vi träffa Sande och köpte en vagn full och dagens mat blev färdigt grillade hönsbröst och Oolannin frysta skalpotatis och Gillas sista vinskvätt.

När vi satt och åt ringde hon som beställt krysokollasmyckena. Det blev lite råddigt och så sku jag kolla i skissboken som jag sen håka att var i verkstaden. Nå, hon lova ringa på nytt nästa vecka.

Det här är allt jag har att berätta. 21.30 skall jag se på Strada och 22.00 på Skavlan. Han har bra gäster i kväll.  Bl.a  Bill Gates och Debbie Harry.

I morgon blir det Ikea med Kalle.


Godnatt!


Här var ett litet strul. Nu först kunde jag uppdatera på riktigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar