tisdag 21 januari 2014

Jag glömde förklara

varför mina barn är här. Dom har tamburgolvsremppa. Dom far väl hem på onsdan. Sande är på hotell.

HÄR
ett par roliga Amanda bilder.

 Rufsigt hår i solen.

Och spetskant med grönt under.


AV FÖREKOMMEN ANLEDNING
blev det ingen verkstad i dag. Jag lagade mat åt Monsieur och Caro med barn och småningom blev det tid att ge sig av till Sandro. Sandro är en afrikansk restaurang och finns i hörne av tredje linjen och nån annan gata. Jag tror att hörnet alltid har hetat Sandron Kulma. 
Jag hade träff kl 19 och det är faktsikt så att man måst beställa bord i förväg.

Men det var sjukt trevligt. Ung personal som var glad och prata engelska hit och dit.  Vi tog en enorm grej för två.

Här har vi tagit av salladen med humus och andra såser. Varmrätten har vi ännu inte rört. Allt var helt vege.


 Mitt gudbarn Hanna. 

Igen mycket att tala om. Vi ville ha efterrätt och då sa den glada grabben att det ingår i menu´n. Underbart mintté och intressanta söta saker med färska jordgubbar och hallon. Klockan var väl 22 när vi skilldes. 

HEMMA
ville jag ha mera te´

Det här fina fatet har Hanna gjort på Arbis och med hade hon satt karkkir och tepåsar. Det blev faktiskt två koppar sen ännu.

OJ!
Klockan är över tolv.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar