tisdag 21 januari 2014

Godmorgon Amanda!


 Här är vi i köket på morgonen och lagar frukost och lyssnar på
Muistojen. Mamma förde Aron till dagis. Kommer säkert strax.


Caro gick ännu mitt på dagen till punttis och efter det gick jag ännu till Ärrän efter mitt pass och köpte köttsoppeingredienser. Caro avhämta Aron och jag laga soppan och sen hade jag träff med Carcki utanför Virgin Oil.

Jag beställde en pizza som sku ha kräftstjärtar.

Men det här är ju liksom räkor och typ fem stycken. 

 Nå, Carcki tyckte jag sku be om en ny och här är då lite mera "kräftstjärtar".


Också nu hade vi jätte trevligt. Det var allså frågan om halsbandsleveransen som ju var liksom pukukoru. Vi prata och prata. Jag tror att jag prata mest. Vi hade allså träff kl 17 och någå halv nio var jag väl hemma.

 En så här rolig Amanda satt på golvet när jag kom in. 
Oj nej! Inga Aron-bilder. Måst göra bättring i morgon.



MÖVENPICK
har jag nu börjat skaffa hem. Alltså den där valnötsversionen som jag brukar äta i Stockmanns femte- våning.

Det här är tredje förpackningen.  900ml. Varför kan det inte var 1l?



I MORGON
mitt på dagen skall Caro på någå möte till dagis. 
Kanske jag sku hinna ett par timmar till verkstaden efter det    : )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar