måndag 27 januari 2014

Tantträff

på Café Aalto i Akademen. Ann och Ritu och jag. Ett år sen sist. Vi satt där två timmar. Båda verka att må bra. Vi tog bara kaffe och te´. Jag borde ha fotat muggarna uppifrån. Glömde.

Sen till Kluuvi. Jag trodde att Ingås fina affär Strand fanns där. Kluuvi nämndes nämligen på Strands bloggsida. Men så var det inte. Det var en butik som hette Putiikki Rannalla. Saken är den att jag i en Me Naiset Sport såg smala verrare, liksom lite längre.



Jag googla och enda stället dom fanns live var i Ingås butik Strand och sen då från Zalando via nätet. Så jag beställde via nätet. Logon upptill är liten. Konstigt...

Klockan 21 såg vi på en dokumentär på Teema om Salvador Dali. Riktigt bra!



KOM INTE FÖR MIG
att blogga i går. Hur som helst har vi haft plastgolv i hundra år. Jag dammsuger, men sen är golven dammiga igen. I går sprang jag med Sinipiika och här blev riktigt fräscht. Kanske man borde göra det en gång i månaden. Det blir ju jobbigt...


TRAD SÖNDAGSPASTA
Kalle kom på besök. Bl.a för att koppla Arenan till vår tv där nere.


I MORGON

hela dagen i verkstaden. 
Jag tar t.o.m kaffe och bröd med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar