onsdag 22 januari 2014

Dumt beslut

Jag kunde ha hunnit till verkstaden ganska bra, men ett problem blev att jag skulle till butiken och sen var jag ensam med Amanda när Caro gick efter Aron. Där blev kanske en timme, men brydde mig nu inte sen ändå.


I GÅR
hade en Andreas från dagis printat åt Aron en svart gubbe som Caro sen klippte och limma här hemma.

Den är liksom dubbel. Ena sidan är en "snällis" och andra en "dummis".

Dessutom printa Caro mera figurer i dag här hemma som hon sen klippte och limma åt Aron. Hur är hon så duktig?

 En söt Aron.

Sen rådda han böcker i en hylla och mamma sa att nu sätter han dom tillbaka.



DET BLEV FYRA SERVERINGSKÄRL
En kastrull med hönsgryta, en med nakkir, en med ris och sen en stekpanna med stekt pasta.

 Perfekt gryta fast ångan gör bilden lite suddig.


Och Gillas underbart goda vin    : )


SUE LEMSTRÖM
blev sen intervjuad i tv klockan 20.  Vi gick i samma skola, alltså Bullan. Kalle var god vän med hennes son.Vi hann int ens duka av. 
Efter programmet diska Monsieur och jag skoja med Aron. Sen börja Ishavet på 30 dagar och Caro lyckades lulla sina barn.


DERAS GOLV
hade blivit jätte fint. Det var en tant som hade lagt parketten och målat lite väggar så det blev säkert bättre än om någå gubbar sku ha gjort det. Ändå blir dom här ännu i natt för Caro för ännu i morgon Aron till dagis och så skall hon med Amanda på babyrytmik och så kommer hon och Amanda hit på frukost - eller brunch sa Caro.


Sku där månne bli ett par timmar över för verkstad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar