söndag 5 januari 2014

Trettondagen

som de facto infaller i morgon firades ändå i går. I Sökö hos Anton och Cami. Min bror kom efter oss så i baksätet satt Monsieur, jag och Gunilla. Jag har uppfattat deras lägenhet som liten, men vi rymdes utmärkt.


HÄR BILDREGN.

 Kusinerna Caro och Karin med döttrarna Amanda och Emma.

 Anton hade varit på maskerad och Aron hitta hans Stormtrooper-mask   : )

 Jättegod entrésandwitch med snaps.

Här ena ändan av bordet när jag fotar. Jag satt bredvid Petter.

 Petter och Mili har nyss förlovat sig.  Monsieur och Jonas mellan dem.

 Min bror Curt. Han skall hjälpa mig att hämta båten från Kalkstrand i maj.

 Anton och Cami har två kattor. Brukar dom månne "leka" med dom här fiskana    : )


I ÅR
gick julklappsutdelningen till på det sättet att Tilda drog namnlappen och Aron hämta paketet. Folk fick böcker, jag fick muminhanddukar  o.s.v. 

 Här Tildas gåva.

Och Aron fick ett dinosaurieskelett att bygga. Pappa hjälpte    : )



FÖRFÄRLIGT SENT
blev det inte. Folk for tripp, trapp, trull. 
Vi var väl dom sista.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar