måndag 25 mars 2013

SKÖN DAG
att trava runt på stan. Börja hos Rasmussen där det en tid funnits grejer jag beställt och fortsatte sedan till Syrjänen. Jag behövde ett par bitar nysilver.

Två meter 2mm silvertråd, ett större sågblad, två t-lås för halsband och sen då nysilvret från Syrjänen.


SINELLI
var följande. Alla mina små askar är slut - jag behövde mera. Ändå gick jag förbi Rulla och Nudge och kunde inte låta bli att sticka mig in. Mina Gerry Weber-farkkur är lite tantiga så jag tänkte att här hittar jag säkert bra. 

 Och det gjorde jag! Dessutom ett fint läppstift.

"100% of natural raw materials of which 60% of organic raw materials" står det på förpackningen.

Nå, min man tycker att jag ser ut som en Brunnsparkstant så kanske jag inte använder det...


Från Sinelli fick jag mina små askar, men den lilla leveranspåsen med små handtag hitta jag int i nån butik   : (


Äggklocka, rött té och vad det nu var från Stockmann och sen hem. Trad nakki-silli. Sen gjorde T nånting på datorn så jag såg Danska arkitekthem innan jag blogga.



SLUTLIGEN

Nu finns  BABBENS SMYCKERI - BABBENIN KORUMO  i handelsregistret   : )
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar